Runfulness@

perhonensormessa (1)Juoksu on yksi parhaimpia tapoja yhdistää mieli ja keho. Runfulness@on kehitetty vahvistamaan tätä yhteyttä ja yhteistyötä. Runfulness@on tietoista mielen työskentelyä juoksun aikana. Runfulness@ antaa mielelle ja keholle ääriviivat raamittaen sen kokonaiseksi. Runfulness@ parantaa kehotietoisuutta ja oman elämän hallinnan tunnetta. Se antaa myös mielenrauhaa.

Monella meistä on omakohtainen kokemus siitä, miten juoksemisesta tulee hyvälle tuulelle ja mieli rauhoittuu. Runfulness@ avulla sen voi tehdä tietoisesti. Runfulness@-harjoitusten avulla saat keinoja ja kokemuksia siitä, että voit itse vaikuttaa fiilikseesi, ajatuksiisi ja kehon tuntemuksiisi. Runfulness@ koostuu tietoisen läsnäolon osiosta, meditatiivisesta mielenrauhaa tuovasta osiosta sekä itsetietoisuuden lisääntymisen osiosta.

Runfulness@ workshop

Seuraava Runfulness@ workshop keväällä 2018.
Workshop koostuu luennoista, sisällä tehdyistä harjoitteista sekä juoksuharjoitteista, joten mukaan tarvitset jumppamaton, juoksuvaatteet (ulko), vaihtovaatteet.

 

Runfulness@ workshopin sisältö:
Juoksukuntovaatimuksena on jaksaa juosta kolme kilometriä yhteen menoon. Muuta kunto- eikä vauhtivaatimusta ole.

1. Riittävä juoksutekniikka tekee juoksusta helpompaa ja nautittavampaa. Osa harjoitteista pohjautuu juoksutekniikkaan. Sen vuoksi se käydään läpi teoriassa ja keskitytään juoksutekniikkaan käytännössä. Teemme juoksutekniikkaa kehittäviä harjoitteita. Kaikki voivat oppia riittävän juoksutekniikan.
2. Keho –mieli –yhteistyö. Kehotietoisuus tiedon ja hyvinvoinnin lähteenä.
3. Hengitys – happea ja rauhoittumista. Tunteet, ajatukset ja kehon tila näkyvät hengityksessä.. Hengittäminen juostessa.
4. Runfulness@ harjoittelu
a. tietoisen läsnäolon monet muodot
b. mielenrauhaa ja meditatiivista juoksua
c. itsetietoisuuden laajentaminen
d. ajatusten, tunteiden ja ympäristön voima

Mainokset